IT pagalbos tarnyba

ATGAL
  • Kodėl it pagalbos paslauga?

Klientams, turintiems ypatingo patikimumo reikalaujančias sistemas ir procesus, siūlome priežiūros ir aptarnavimo paslaugas, galinčias užtikrinti aukščiausio lygio aptarnavimą 24/7 grafiku. Kvalifikuoti specialistai reguliariai patikrins kritinių sistemų būklę ir atliks profilaktinius veiksmus, sistemos darbingumo atstatymui numatoma pakaitinė įranga.

IT pagalbos tarnybos paslaugos:

  • Galimybė gyvai bendrauti su darbuotoju telefonu, el. paštu ar internetu 24 valandas per dieną, 7 dienas per savaitę. Užklausos registruojamos ir prioretizuojamos.
  • Elektroninė paslaugų valdymo sistema padeda automatizuoti informacijos surinkimą, apdorojimą, nukreipimą ir proceso kontrolę.
  • Stebėsenos sistema – tai automatizuota stebėsenos paslauga, kuri užtikrina kreipinių registravimą į elektroninę paslaugų valdymo sistemą greičiau nei vartotojai pastebi nesklandumus.
  • Antro lygio sprendėjai – inžinieriai, administratoriai, trečiųjų šalių paslaugų teikėjai, atliekantys darbo vietų techninės ir programinės įrangos priežiūrą.
  • Išsamios, individualizuotos mėnesinės ataskaitos apie klientų paslaugų lygio susitarimus, pajėgumų duomenis, prognozes ir kita; nustatytas Pagalbos tarnybos reagavimo, atsakymo ir sutvarkymo laikas.
  • Pasaulinė prieiga lietuvių, anglų, danų, švedų ir rusų kalbomis.

KODĖL IT PAGALBOS PASLAUGA?

1
Paslauga užtikrina, kad IT pagalbos tarnyba visuomet bus pasiekiama Jūsų vartotojams.

2
Jūsų įmonei nereikia skirti kvalifikuoto personalo vartotojų kreipinių priėmimui ir registracijai, Jūsų specialistai galės atlikti jų kompetencijų reikalaujančius darbus.

3
Jūsų įmonei nereikia aiškintis, kurio tiekėjo atsakomybės ribose yra atrasta problema. Mažiau laiko ir žmogiškųjų išteklių sąnaudų administruojant trečiųjų šalių incidentus.

4
Pasirinkus stebėsenos paslaugą, incidentai užregistruojami ir pradedami spręsti nelaukiant pranešimo iš kliento.

5
Vienas telefonas visų kreipinių registravimui užtikrina aiškią pranešimo apie problemas procedūrą vartotojams.

Turite klausimų? Norite užsisakyti?

Alna Intelligence komanda

phone

Telefonas:
+370 5 210 2820

mail

El. paštas:
info@alna.lt

  • Jūsų vardas
  • Jūsų el. paštas
  • Tema
  • Žinutė
Žinutė sėkmingai išsiųsta
Atsiprašome, jūsų žinutė nebuvo išsiųsta
close
How to enable JavaScript in your browser