KLIENTŲ ATSILIEPIMAI

ATGAL

„Mūsų įmonė valdo vieną moderniausių terminalų Europoje, todėl privalėjome rinktis patikimą spendimą dokumentų valdymui. Galima teigti, jog dėka DocLogix sistemos, Klaipėdos naftoje dokumentų valdymas tapo efektyvesnis, operatyvesnis ir funkcionalesnis. DocLogix sprendimą rekomenduočiau ir kitoms organizacijoms siekiančioms aukščiausių kokybės ir efektyvumo rodiklių.“

Gerimantas Bakanas, AB "Klaipėdos Nafta" bendrojo skyriaus vadovas

“This product – unique platform to connect the people in big organization – it is flexible, simple and user friendly”.

Rita Janušauskaitė, UAB "TOP SHOP" regiono vykdomoji direktorė

UAB “Alna Business Solutions” darbuotojai kokybiškai ir laiku atliko visus darbus, vykdė įsipareigojimus, suteiktos paslaugos atitiko keliamus reikalavimus. Partneriai įdiegė finansinės apskaitos sistemą, abonentų bei darbo užmokesčio ir personalo apskaitos sistemas, realizuotas Microsoft Dynamics NAV pagrindu. Rekomenduojame UAB “Alna Business Solutions” kompaniją kaip patikimą, patyrusį ir kvalifikuotą informacinių sistemų konsultantą ir diegėją.

Vytautas Petrauskas, UAB "Kauno vandenys", Informacinių technologijų skyriaus viršininkas

“Alna” laiku įvykdė visus įsipareigojimus susijusius su viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinės sistemos diegimu ir palaikymu. Suteiktos paslaugos ir parengti rezultatai patenkino mūsų lūkesčius ir atitiko techninę specifikaciją, esame tikrai patenkinti suteiktų paslaugų kokybe.

Diana Seredokaitė, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos departamento direktorė

Esame patenkinti UAB “Alna Business Solutions” specialistų įgyvendintu Microsoft Dynamics NAV sistemos diegimo projektu. Darbai buvo atlikti laiku ir sėkmingai.

Arnoldas Jonaitis, UAB "Apvalūs medžio gaminiai" Direktorius

DocLogix sistema paspartins ministerijos tarnautojų darbą, leis taupyti laiką ir lėšas, skiriamas dokumentų vadybos procesui. Jos naudą turėtų pajusti ir gyventojai, nes pagreitės pažymų išdavimas, skundų nagrinėjimas bei kitų viešųjų paslaugų teikimas.

Dailis Alfonsas Barakauskas, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministras

Client relationship and billing system based on Microsoft Dynamics NAV gathers in one place complete and accurate overview of each client’s information, and thus a much more accurate and diligent response to any client’s request. This system brings a lot more possibilities to interact with the client in a friendly and effective way.

Sirje Spiegelberg, "Tallinna Vesi" klientų paslaugų vadovas

„Kodėl investavome į DocLogix? Suprantame, kad būna situacijų, kai vienas dingęs svarbus dokumentas gali įmonei sukelti daugiau nuostolių nei visa investicija į sprendimą, apsaugantį įmonę nuo panašių situacijų.“

Kęstutis Jonkus, AB "Klaipėdos energija" finansų departamento vadovas

„Anksčiau vienintelis būdas, kuriuo dokumentas galėjo pasiekti adresatą, buvo pro duris. Dabar, jei nepavyksta įeiti pro duris, mes patenkame pro „langą“. Su DocLogix tai paprasta.“

Rolandas Baškys, RST pirkimų ir logistikos direktorius

„Bankinis sektorius ilgus metus plačiajai visuomenei asocijavosi su dideliu biurokratiniu aparatu, svarbiais dokumentais, jų derinimu, tvirtinimu, administravimu. Visa tai praeityje. Šiandieninė bankininkystė – tai racionalaus mąstymo ir šiuolaikinių technologijų sintezė. Naudojame modernias ir saugias technologijas, kurios leidžia čia ir dabar priimti svarbius sprendimus optimaliais laiko ir finansiniais resursais. Informacijos valdymui naudojame „DocLogix“ sistemą. Ji be abejonės padidino veiklos efektyvumą, sumažino su informacijos valdymu susijusius kaštus, dokumentai yra saugūs ir kontroliuojami, informacija – aktuali bei greitai pasiekiama, o dokumentų srautai skirstomi ir apdorojami elektroninėmis priemonėmis. Todėl galime skirti dar daugiau dėmesio tiesioginei banko veiklai ir klientų aptarnavimo kokybei. „DocLogix“ dokumentų valdymo sistema – tai aukšti informacijos valdymo kokybės standartai, leidžiantys tvirtai plėtoti inovatyvios veiklos kryptį mūsų organizacijoje.”

Jurgita Juškevičienė, UAB "DNB" kokybės ir procesų tobulinimo departamento vadovė

„Pradėję naudotis šia sistema ir jos dokumentų pasirašymo elektroniniu būdu funkcija, gan greitai pastebėjome, kad banko dokumentų valdymo procesai tapo efektyvesni – sutrumpėjo dokumentų vizavimo, tvirtinimo ir pasirašymo laikas, sumažėjo spausdinimo bei archyvavimo kaštai, be to, mums ypač svarbu tai, kad dabar šios sistemos pagalba dokumentai gali būti pasirašyti net esant kitoje šalyje.“

Gintaras Rakauskas, AB "Swedbank" Administravimo departamento direktorius

„Nacionalinė mokėjimo agentūra pirmiausia orientavosi į efektyvų, patogų, modernų įrankį, kuris padėtų valdyti didelius srautus dokumentų ir įvairią informaciją. Įdiegus “DocLogix”, pagerėjo dokumentų procesų valdymas, procesai standartizuojami ir automatizuojami, paprastesnė tapo dokumentų paieška, visiškai užtikrinamas informacijos saugumas. “

Saulius Azbainis, Nacionalinės mokėjimų agentūros, Bendrųjų reikalų departamento direktorius

Pradėję naudotis “DocLogix” ir jos dokumentų pasirašymo elektroniniu būdu funkcija, gan greitai pastebėjome, kad banko dokumentų valdymo procesai tapo efektyvesni – sutrumpėjo dokumentų vizavimo, tvirtinimo ir pasirašymo laikas, sumažėjo spausdinimo bei archyvavimo kaštai, be to, mums ypač svarbu tai, kad dabar šios sistemos pagalba dokumentai gali būti pasirašyti net esant kitoje šalyje.

Gintaras Rakauskas, UAB "Omnitel", Administravimo departamento direktorius
How to enable JavaScript in your browser