Krovinių ir prekių informacinė sistema

ATGAL
  • Nauda

  • Technologijos

  • Užsakymai

Krovinių ir prekių informacinė sistema (KIPIS) skirta elektroninių duomenų mainams tarp Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste veikiančių ūkio subjektų ir valstybinių institucijų, derinant vežimo dokumentus, užsakant, vykdant ir kontroliuojant krovos darbus, bei saugant krovinius uosto teritorijoje. KIPIS sistema turi automatinio duomenų apsikeitimo sąsajas su informacinėmis sistemomis E-KROVINYS (AB „Lietuvos geležinkeliai“), APVTKS (Uosto direkcija), LUVIS (Uosto direkcija), MDAS (Lietuvos muitinė), RIKS (Lietuvos muitinė) ir UBS (uoste veikiančios įmonės). Sistema naudojasi daugiau nei 360 uoste veikiančių įmonių ir valstybės įstaigų.

Klientas

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (VĮ KVJUD)

NAUDA

  • Didinamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto konkurencinis pranašumas ir skatinamas Lietuvos ūkio augimas.
  • Keitimasis elektroniniais duomenimis uoste supaprastina ir paspartina krovinių gabenimo per uostą procesą.
  • Sumažinamas uosto teritorijoje naudojamų popierinių dokumentų kiekis, juos pakeičiant elektroniniais dokumentais. Atsisakyta apie 30 įvairių popierinių dokumentų srauto tarp laivų agentavimo, ekspedijavimo, krovos kompanijų, muitinės postų ir kitų krovinius bei prekes kontroliuojančių valstybinių institucijų.
  • Įgyvendintas „vieno langelio“ principas Klaipėdos jūrų uoste:
    • Verslininkams  sudarytos galimybės pateikti visą prekių importo, eksporto ir tranzito formalumams atlikti reikalingą informaciją bei dokumentus visoms tikrinimą atliekančioms institucijoms vienu metu.
    • Laivų agentavimo, ekspedijavimo, krovos kompanijoms sudaryta galimybė muitinei pateikti reikalingą prekių gabenimo, krovos ir saugojimo informaciją naudojantis internetine sąsaja nevykstant į muitinės postą.
    • Muitinei ir kitoms kontroliuojančioms institucijoms sudaryta galimybė gauti išankstinę informaciją ir dokumentus rizikos vertinimui, tvarkyti statistinę informaciją apie krovinius uoste.
    • Automatinis duomenų apsikeitimas su išorinėmis sistemomis užtikrina savalaikį ir korektišką duomenų perdavimą.

TECHNOLOGIJOS

Projektas yra įgyvendintas panaudojant Oracle įmonėms skirtus produktus: Oracle Database, Oracle Workflow, Oracle Toplink. Taip pat projekte panaudoti  Java kalba pagrįsti sprendimai: JavaServer Pages,  JavaServer Faces,  JSP Standart Tag bei kiti.  Integracijoms su išoriniais servisais panaudoti REST bei SOAP WEB servisai. Dokumentų  generavimui visoje sistemoje panaudota atviro kodo Apache FOP biblioteka.

UŽSISAKYKITE

Turite klausimų? Norite užsisakyti?

Valdas Šimas

UAB "Alna Software" direktorius

phone

Telefonas:
+370 5 2363836

mail

El. paštas:
vsimas@alna.lt

  • Jūsų vardas
  • Jūsų el. paštas
  • Tema
  • Žinutė
Žinutė sėkmingai išsiųsta
Atsiprašome, jūsų žinutė nebuvo išsiųsta
close
How to enable JavaScript in your browser