Serverių ir duomenų saugyklų priežiūra

ATGAL
  • Nauda

  • Paslaugos specifikacija

  • Užsakymai

Teikiamos priežiūros paslaugos užtikrina saugų serverių ir duomenų saugyklų darbą ir valdymą, yra sertifikuotos pagal standartą, o tai patvirtina atitiktį aukščiausiems IT paslaugų valdymo reikalavimams. Įdiegti procesai, priemonės ir įrankiai leidžia užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę ir išpildyti klientų lūkesčius paslaugoms.

Prižiūrimos sistemos:
• Operacinės sistemos
• Pašto serverių programinė įranga
• Duomenų bazių serverių programinė įranga
• Rezervinio kopijavimo programinė įranga
• Antivirusinė programinė įranga
• Darbo vietų naujinimo bei valdymo platformos
• Nuotolinių darbo vietų programinė įranga
• Licencijų valdymas
• Failų keitimosi aplikacijos
• Virtualizacijos platformos
• WEB serveriai
• Kita

NAUDA

serveriu-ir-duomenu-saugyklu-prieziura-1

  • Jūsų įmonei nereikės išlaikyti brangaus kvalifikuoto personalo rutininiams IT priežiūros darbams atlikti. Jūsų vidinio IT personalo  darbuotojai  susikoncentruos ties pridėtine verte, kurią jie suteikia kaip specifinių veiklų specialistai.

serveriu-ir-duomenu-saugyklu-prieziura-2

  • IT pagalbos tarnyba: kreipinių sprendimas jau pirmo kreipinio metu.
  • Komunikavimas lietuvių, anglų, danų ir rusų kalbomis. Teikdami paslaugas taikome ITIL paremtus procesus ir priemones.
  • Priskirtasis IT paslaugos vadovas: jis konsultuoja su paslaugų teikimu susijusiais IT klausimais, aptaria problemas, siūlo, rekomenduoja.
  • Paslaugų teikimo laikas: nuo standartinio iki 24×7, kuomet standartinis nuosavo specialisto darbo laikas pasibaigęs.

serveriu-ir-duomenu-saugyklu-prieziura-3

  • Specialistų komanda: reikiamos kvalifikacijos, patirties, sričių. Pilnai užtikrinimas jų pavadavimas ir pakeičiamumas.
  • Paslaugų kokybė: įsipareigojimai dėl paslaugų suteikimo per fiksuotus terminus ir proaktyvumas
  • Pakaitiniai resursai kritinių gedimų atveju: pakaitinė technika, specifinių kvalifikacijų specialistų pritraukimas iš visos „Alnos“ grupės komandos.
  • Nelieka rizikos, kad nuosavi IT specialistai sukurs išskirtinių kompetencijų reikalaujančias (angl. Legacy) sistemas ir taps pats svarbiausias įmonėje, nuo kurio priklauso visų darbuotojų darbas, o jam palikus įmonę, verslui iškils rimta grėsmė.

PASLAUGOS SPECIFIKACIJA

 

 

UŽSISAKYKITE

Turite klausimų? Norite užsisakyti?

Alna Intelligence komanda

phone

Telefonas:
+370 5 210 2820

mail

El. paštas:
info@alna.lt

  • Jūsų vardas
  • Jūsų el. paštas
  • Tema
  • Žinutė
Žinutė sėkmingai išsiųsta
Atsiprašome, jūsų žinutė nebuvo išsiųsta
close
How to enable JavaScript in your browser