Sutarčių valdymo sprendimas

ATGAL
  • Nauda

  • Funkcijos

  • Užsakymai

Modernus „DocLogix“ sprendimas sutarčių valdymui padeda sumažinti rizikas susijusias su sutartimis. Sprendimas palengvina visų tipų sutarčių rengimą, derinimą, tvirtinimą, pasirašymą, saugojimą bei tolimesnį valdymą. Pradėję naudoti sprendimą naudą pajusite iškart.

NAUDA

  • Turėsite visas sutartis vienoje centralizuotoje sistemoje;
  • Valdysite prieigą prie sutarčių ir jų projektų;
  • Rengdami sutartis galėsite naudotis sutarčių šablonų biblioteka;
  • Būsite tikri, kad suderėti sutarties punktai nebus pakeisti kuriame nors etape;
  • Suderinsite sutartis keliasdešimt kartų greičiau, nes tai darysite elektroninių užduočių pagalba;
  • Galėsite adaptuoti  sutarties derinimo procesus sutinkamai su įmonės vidinėmis tvarkomis;
  • Įgysite pilną kontrolę:
    • Visada žinosite esamą sutarties statusą (rengiama, derinama, pasirašyta ir išsiųsta, pasirašyta visų pusių, negaliojanti ir kt.) ir atsakingą asmenį;
    • Gausite žinutes apie veiksmus darytus su jūsų valdomais dokumentais;
    • Gausite priminimus dėl reikalingų atlikti veiksmų (pratęsti sutartį ir pan.).
  • Akimirksniu surasite reikiamą sutartį ir susijusią informaciją;
  • Apsisaugosite nuo sutarčių ištrynimo ar pametimo;
  • Sutartis tvirtinsite ir peržiūrėsite net nebūdami savo darbo vietoje – tiesiai iš mobiliosios aplikacijos;
  • Atsikratysite mažą pridėtinę vertą kuriančių darbų: išmanioji sistema tokius darbus kaip dokumento kortelės užpildymas, persiuntimas, informavimas atlieka AUTOMATIŠKAI;
  • Garantuosite valdomų sutarčių atitikimą vidinėms įmonės tvarkoms bei nacionaliniams teisės reikalavimams.

FUNKCIJOS

  • Personalizuotų sutarčių šablonų biblioteka;
  • Įmonės poreikiams pritaikyta sutartį aprašanti kortelė;
  • Standartinių sutarties laukų automatinis užpildymas;
  • Užduotys susijusios su sutarčių parengimu;
  • Kontaktų valdymas
  • Automatinis derinimo proceso sukūrimas (procesas gali būti nuoseklus, paralelinis arba hibridinis (dalis nuoseklaus, dalis paralelinio));
  • Derinimo proceso koregavimas, t.y. galimybė keisti;
  • Derinimo proceso eigos stebėsena;
  • Priminimai bei pranešimai dalyvaujantiems asmenims;
  • Sutarties pakeitimų fiksavimas;
  • Pastabų pateikimas tvirtinant arba atmetant sutartį;
  • Sutarties koregavimas pagal pastabas ir pasiūlymus;
  • Sutarčių versijų kontrolė.
  • Paralelinis arba nuoseklus sutarties tvirtinimas;
  • Pasirašymas el. parašu;
  • Siuntimas pasirašymui išoriniams kontrahentams (Tik užsakius paslaugą. Žiūrėti kainininką);
  • Komentavimas tvirtinant/pasirašant/atmetant;
  • Vizavimo/tvirtinimo/pasirašymo veiksmų ataskaita.
  • Sutarties vykdymo užduočių formavimas;
  • Vykdymo eigos stebėsena;
  • Automatiniai priminimai susiję su sutarties vykdymu.
  • Pateikiamos 2 standartizuotos sutarčių valdymo ataskaitos.
  • Vieninga organizacijos sutarčių saugykla;
  • Saugyklos talpa priklauso nuo pasirinktojo plano.
  • Greitoji paieška;
  • Detalioji paieška pagal sutarties turinį;
  • Sugrupuoti paieškos rezultatai;
  • Paieškos rezultatų filtravimas.
  • Priėjimas prie duomenų realizuojamas šifruotu ryšio kanalu (SSL);
  • Duomenys saugomi Lietuvos teritorijoje;
  • Prieiga prie informacijos pagal suteiktas teises.

UŽSISAKYKITE

Turite klausimų? Norite užsisakyti?

Andrius Girdvainis

UAB "DocLogix" Verslo linijos direktorius

phone

Telefonas:
+370 656 95931

mail

El. paštas:
agirdvainis@doclogix.lt

  • Jūsų vardas
  • Jūsų el. paštas
  • Tema
  • Žinutė
Žinutė sėkmingai išsiųsta
Atsiprašome, jūsų žinutė nebuvo išsiųsta
close
How to enable JavaScript in your browser