Tallinna Vesi

ATGAL
415 000
Abonentų
29 000
Apskaitos taškų
59
Licencijos
  • Problemos

  • Sprendimas

  • Rezultatai

  • Klientų atsiliepimai

PROBLEMOS

  • Sena vandens apskaitos sistema buvo sukurta ir palaikoma vieno laisvai samdomo programuotojo, tad negalėjo patenkinti augančių įmonės reikalavimų
  • Programa buvo per sena, reikalavo labai daug rankinio darbo, keldavo daug rizikos

SPRENDIMAS

  • Įdiegtas integruotas vandens apskaitos sprendimas
  • Integruotas dokumentų valdymo sprendimas
  • Sistema buvo automatizuota

Technologijos:

  • Microsoft Navision 5.1
  • Microsoft Windows server 2000
  • Microsoft SQL 2000
  • Atsiskaitymo sistema
  • CRM
  • Integracija su GIS, Epicor iScala Finance,
  • Telefonų sistema WICOM, WEB
  • Kadastrų sistema X-ROAD, verslo analitika

REZULTATAI

  • Sklandesnis bendravimas su klientais
  • Operatyvus informacijos apdorojimas
  • Išsami ir tiksli kiekvieno kliento informacijos apžvalga

KLIENTO ATSILIEPIMAI

Client relationship and billing system based on Microsoft Dynamics NAV gathers in one place complete and accurate overview of each client’s information, and thus a much more accurate and diligent response to any client’s request. This system brings a lot more possibilities to interact with the client in a friendly and effective way.

Sirje Spiegelberg, "Tallinna Vesi" klientų paslaugų vadovas
How to enable JavaScript in your browser