Jūsų naršyklė pasenusi!

Tam, kad puslapis būtų atvaizduotas teisingai, rekomenduojame atsinaujinti naršyklę.

Atnaujinti naršyklę
Tęsti naršymą

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

Grįžti
Mes diegiame, nuomojame ir prižiūrime Microsoft Dynamics 365 ir SAP verslo valdymo sistemas, o taip pat pagal atskirų verslo šakų ar konkrečių įmonių poreikius kuriame verslo valdymo sistemų plėtinius ir papildinius. „Alna Business" komandą sudaro daugiau nei 100 sertifikuotų, aukščiausio lygio IT specialistų, kurie vykdo ir aptarnauja projektus visame pasaulyje. Prie mūsų draugiškos komandos Vilniuje kviečiame prisijungti Klientų aptarnavimo vadovą (-ę).
Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)
Darbo aprašymas:
  • Klientų aptarnavimo proceso valdymas.
  • Klientų sutarčių administravimas.
  • Paslaugų ir produktų kainodaros kontrolė.
  • Sistemų naudojimo licencijų pardavimas ir koordinavimas.
  • Incidentų valdymo kontrolė ir sistemos administravimas.
  • Klientų pasitenkinimo tyrimo koordinavimas.
  • Klientų aptarnavimo proceso priežiūra, efektyvumo didinimas.
  • Komunikacija su tiekėjais ir partneriais.
  • Mėnesio ataskaitų ruošimas klientams ir įmonės vadovybei.
  • Klientų aktualių kontaktų duomenų bazės palaikymas.
Reikalavimai:
  • Verslo procesų išmanymas, gebėjimas juos atvaizduoti schemose.
  • 3 metų darbo patirtis su klientų aptarnavimo procesu, jo priežiūra.
  • Sklandi anglų kalba.
  • Stipri motyvacija padėti klientui, noras dalintis žiniomis, konsultuoti.
  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas verslo valdymo, finansų ar techninių mokslų srityse.
Naudingi įgūdžiai ir savybės:
  • Patirtis naudojant Microsoft Dynamics BC valdymo sistemą
  • Patirtis ERP sistemų versle būtų privalumas.

Šiame darbe tau labai pravers gebėjimas bendradarbiauti, noras ieškoti geriausio sprendimo, lyderio savybės ir klausymo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:
  • Dinamišką ir neformalią organizacinę kultūrą.
  • Profesionalią, klientų vertinamą komandą, kuri mėgsta savo darbą.
  • Nuolatiniam tobulėjimui palankią aplinką.
  • Plačias saviraiškos ir profesinių mokymų galimybes.
  • Konkurencingą atlyginimą.
  • Patrauklų finansinį įvertinimą už individualias pastangas.
  • Išvykas į renginius ir konferencijas.
  • Darbo vietą mūsų naujajame biure „Park Town" verslo centre ir galimybę dirbti iš namų.

Atlyginimo rėžiai (bruto, per mėnesį): nuo 3100 iki 4500 EUR

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

Aplikuoti