Įrangos valdymas

ATGAL
  • Privalumai:

  • Funkcijos:

Lankstus ir nebrangus „DocLogix“ įrenginių techninės priežiūros sprendimas sukurtas tam, kad padėtų efektyviai valdyti su pramoniniais įrenginiais susijusią veiklą – sumažinamas ją planuoti ir atlikti reikalingas laikas bei pastangos. Šis sprendimas apima skirtingų tipų mašininės įrangos techninę priežiūrą, pvz.: gedimų, prevencinę, laiku pagrįstą, periodinę techninę priežiūrą, būklės kontrolę ir kitą.

PRIVALUMAI:

  • Mažesnis įrangos gedimų skaičius – įrangos problemos bus aptiktos ir techninė priežiūra suteikta prieš joms dar nespėjus virsti brangiai kainuojančiais nemalonumais.
  • Standartizuotos techninės priežiūros procedūros kūrimas – už techninę priežiūrą atsakingi žmonės bus visada informuoti apie situaciją.
  • Užtikrina, kad visos suplanuotos patikros būtų atliekamos laiku – sistema leidžia sudaryti įrenginių, įrangos, įrangos grupių ir kt. elementų techninės priežiūros planą. Visus duomenis galima tvarkyti pagal skirtingas kategorijas: plano tipą, dažnumą arba paskutinės patikros laiką.
  • Didesnis vidutinis laikas tarp gedimų (MBTF) ir geresnis įrangos efektyvumas.
  • Ilgesnis įrenginių darbo laikas ir gyvavimo ciklas – galėsite rinkti ir analizuoti visą būtiną informaciją apie įrangos patvarumą bei eksploatacines savybes.
  • Didesnis techninės priežiūros darbų efektyvumas – techninės priežiūros vadybininkai turės daugiau informacijos, kad galėtų geriau suplanuoti savo darbus, susijusius su technine priežiūra.
  • Trumpesnis aptarnavimo ir techninės priežiūros darbų bei remonto laikas – sistema užtikrins, kad įprastinės patikros būtų atliekamos laiku.
  • Pasikartojančių įrangos problemų identifikavimas, kad būtų ištaisytos visos priežastys – sistemoje galėsite matyt ryšius tarp techninės priežiūros užklausų ir problemų ataskaitų.
  • Efektyvus ir patogusprevencinės įrenginių techninės priežiūros planavimas.
  • Sumažėjęs baudų už prastovas skaičius.
  • Prioritetų suteikimas įrenginio / įrangos techninės priežiūros darbams.
  • Lengva prieiga prie informacijos – patikrų istorijos, su technine priežiūra susijusių kaštų apžvalgų, techninės priežiūros ataskaitų, būsimų patikrų prognozių, suplanuotų patikrų ir t.t.
  • Kaštų taupymas techninės priežiūros srityje– ši sistema padės išvengti gamybos pertraukimo bei didelių ir brangiai kainuojančių prastovų, remonto darbų, taip užtikrinant, kad kiekvieną būtiną patikrą planuotumėtes patys.
  • Geresnė sauga gamykloje.

FUNKCIJOS:

  • Lengva prieiga prie su įrenginiu susijusių aprašomųjų / statinių duomenų:
    • statinių duomenų, apimančių pavadinimą, klasifikaciją ir pagrindinius techninius parametrus,
    • nusidėvėjimo metodo naudojimo,
    • ryšio su atitinkamu įrašu išorinėse sistemose pagal numerį (pvz.: su buhalterine programine įranga),
    • galimybės paprastai pritaikyti aprašomųjų atributų skaičių įrenginio formoje, pasitelkiant parametrizavimo procesą,
    • momentinės paieškos, įskaitant visus metaduomenis ir susijusių dokumentų teksto tipo turinį.
  • Lengva prieiga prie su įrenginiu susijusių dokumentų (tiesioginė prieiga iš įrenginio kortelės):
    • Lengvai pasiekiami įrangos naudotojo vadovai ir techninės dokumentacijos.
    • Galimybė saugoti ir (arba) susieti bei pasiekti bet kokį kitą failą ir (arba) „DocLogix“ dokumentą iš įrenginio kortelės.
  • Struktūrizuota prieiga prie visos įrenginio istorijos, pvz.: susijusių įrašų ir dokumentų (tiesioginė prieiga iš įrenginio kortelės):
    • Tiesiogiai iš atitinkamo įrenginio kortelės pasiekiami visi skirtingi susijusių įvykių tipai, įskaitant:
      • techninės priežiūros užklausas;
      • techninės priežiūros darbus su jų ataskaitomis;
      • patikros veiksmus su jų ataskaitomis;
      • naujas instaliacijas arba modernizacijas;
  • Efektyvus ryšio tarp pagrindinio įrenginio ir jo antrinių komponentų, modulių ir dalių valdymas. Sistema neapriboja įdėtųjų lygių kiekio ir leidžia naudotojui tiksliai išskleisti visus antrinius lygius ryšių medyje.
  • Dinaminis techninės priežiūros būsenos sekimas, priklausomai nuo to, ar techninės priežiūros darbas suplanuotas ar atliktas.
  • „DocLogix“ sprendimas palaikomas automatiškai:
    • Techninės priežiūros ataskaitos (techninės priežiūros užsakymo) sukūrimas remiantis jau užregistruota techninės priežiūros užklausa.
    • Techninės priežiūros ataskaitų (laukelyje užpildomų rankiniu būdu) turinio kūrimas priskyrus metaduomenis, įskaitant ryšį su įrenginiu.
    • Pranešimų el. paštu siuntimas asmeniui, atsakingam už techninės priežiūros atlikimą.
    • Naudotojai vieni kitiems gali priskirti vienos užduoties priskyrimus kartu su numatytomis pristatymo datomis. Sistema išsiųs prevencinius bei, pavojaus arba uždelsimo atveju, korekcinius pranešimus.
  • Užregistruoja įrenginio darbo valandas bei techninės priežiūros darbus ir jų kaštus. Naudotojas gali lengvai išskleisti ir apskaičiuoti konkretaus laikotarpio bendrus kaštus už techninės priežiūros darbus arba darbo valandų skaičių.
  • Techninės priežiūros planus galima priskirti įrenginių klasėms (grupėms)– yra galimybė kurti atskirą konkretaus įrenginio tipo grupę.
  • Sistema palaiko 3 planų tipus(kontroliuojamus, planuojamus pagal):
  • nepertraukiamus kalendorinius laikotarpius, atstumo myliomis padidėjimą arba įrenginio darbo valandų padidėjimą.
  • Sistema numato kitos būtinos įrenginio atstumo myliomis ar darbo valandų atskaitos datą.
  • Naudotojas gali lengvai išskleisti į patikrą įtrauktų įrenginių sąrašą.
  • Sistema palaiko paprastą inventoriaus valdymo sprendimą,skirtą įrangos dalims, naudojamoms patikroms arba techninės priežiūros darbams.

Turite klausimų? Norite užsisakyti?

Rolandas Vaikėnas

UAB "DocLogix" pardavimų vadovas

phone

Telefonas:
+370 616 28812

mail

El. paštas:
sales@doclogix.lt

  • Jūsų vardas
  • Jūsų el. paštas
  • Tema
  • Žinutė
Žinutė sėkmingai išsiųsta
Atsiprašome, jūsų žinutė nebuvo išsiųsta
close
How to enable JavaScript in your browser