Klientų skundų valdymo sprendimas

ATGAL
  • Nauda:

  • Funkcijos:

Klientų skundų valdymo sprendimas yra skirtas vienam tikslui – veiksmingai ir automatizuotai valdyti gamybos įmonėms teikiamus klientų skundus. Tai lanksčiausias ir galingas būdas valdyti visų rūšių skundus – nuo garantinės iki pogarantinės produktų priežiūros. Šis sprendimas padeda išspręsti tokias problemas kaip vėlavimas atsakyti į skundus (dėl kurio prarandami klientai ir gaunama daugiau skundų dėl nekokybiško aptarnavimo), informacijos apie skundus praradimas bei netvarkingi dokumentai ir gerina bendrą skundų valdymo įmonese procesų kokybę.

NAUDA:

  • AUTOMATINIS SKUNDŲ VALDYMAS – efektyvus, tęstinis ir tikslus vidinis klientų skundų nagrinėjimas.
  • GALIMYBĖ GREITAI GAUTI INFORMACIJĄ IR DOKUMENTUS – visa informacija ir dokumentai, susiję su skundu, saugomi vienoje vietoje – „DocLogix“ sistemoje – standartinėje formoje (skundo kortelėje).
  • Geresnis SKUNDŲ TENKINIMO PROCESO MATOMUMAS – galėsite su visais susijusiais darbuotojais dalytis įrašais apie skundus, taip pat matyti, kuris skundo nagrinėjimo etapas pasiektas ir kurie etapai iki šiol buvo užbaigti.
  • Geresnis KLIENTŲ LŪKESČIŲ VALDYMAS ir KLIENTŲ NEPASITENKINIMO MAŽINIMAS.
  • Geresnis ATSEKAMUMAS – galėsite sekti vykstantį darbą ir skundo pakeitimus, naudotis svarbiausia informacija, pvz.: informacija apie skundą nagrinėti paskirtą darbuotoją, skundo nagrinėjimo terminą ir vidaus prioritetą.
  • GERESNĖ visos įmonės darbo, gamybos procesų bei rizikos valdymo KOKYBĖ – galėsite sekti ir analizuoti atsakymų į skundus procesus, pvz.: oficialaus atsakymo laiką ir galutinio sprendimo dėl skundo įvykdymo laiką.
  • Šis sprendimas jums padeda SUMAŽINTI EINAMUOSIUS NUOSTOLIUS, kurių patiriate dėl netinkamo skundų valdymo.
  • 40 proc. sutrumpėja skundų nagrinėjimo ciklas.
  • 15 proc. sumažėja nuostoliai dėl netinkamo skundų valdymo.
  • 60 proc. pagerėja skundų nagrinėjimo procesas.

FUNKCIJOS:

  • Gebėjimas užtikrinti automatizuotą skundų tenkinimo proceso eigą.
  • Vienoda ir lengvai prieinama įrašų apie skundus duomenų bazė.
  • Gebėjimas sukurti skundo kortelę remiantis standartizuota informacija.
  • Gebėjimas sukurti skirtingų rūšių skundų katalogą ir griežtą atsakymų protokolą.
  • Informacijos pateikimas metaduomenų lygmeniu.
  • Skundų registracija tiesiogiai „DocLogix“ sistemoje.
  • Patogi skundų paieškos funkcija.
  • Gebėjimas atlikti pardavėjų ir (arba) subrangovų vertinimą remiantis registruotais pardavėjų ir (arba) subrangovų skundais.
  • Galimybė nustatyti ryšį su kitais verslo objektais kituose „DocLogix“ sprendimuose, pavyzdžiui, tarp klientų skundų ir rizikos, su kuria gali susidurti įmonė.
  • Daugialypė skundų analizė, pvz.: skundui tirti ir (arba) išspręsti skirtas laikas, skundų klasifikacija, galutinis skundų statusas (patvirtintas arba atmestas, nagrinėjamas arba baigtas nagrinėti).
  • Klientų skundo ryšys su konkrečiu darbu ar projektu.
  • Su išoriniais (klientų) ir vidaus (pardavėjų) skundais susijusių verslo procesų rodiklių apskaičiavimas pagal kiekį ir vertę.

Turite klausimų? Norite užsisakyti?

Rolandas Vaikėnas

UAB "DocLogix" pardavimų vadovas

phone

Telefonas:
+370 616 28812

mail

El. paštas:
sales@doclogix.lt

  • Jūsų vardas
  • Jūsų el. paštas
  • Tema
  • Žinutė
Žinutė sėkmingai išsiųsta
Atsiprašome, jūsų žinutė nebuvo išsiųsta
close
How to enable JavaScript in your browser