Užsakymų valdymo sprendimas

ATGAL
  • Nauda:

  • Funkcionalumai:

„DocLogix“ užsakymų valdymo sprendimas susideda iš specializuoto projektų valdymo rinkinio, kuris gamybos procesams suteikia automatizavimą, lankstumą, skaidrumą. Sprendimas padeda geriau valdyti darbo procesus ir projektus, susikurti prioritetinių užduočių sąrašą, surinkti visus užsakymus ar su projektu susijusią dokumentaciją į vieną vietą. Taip pat suteikia galimybę  stebėti darbuotojų progresą bei rezultatus vienoje sistemoje. Užsakymų valdymo sprendimas užtikrina tvarką įmonėje, sumažina kasdienes gamybos išlaidas ir didina produktyvumą.

NAUDA:

  • 100% ATSEKAMUMAS – galėsite stebėti visus procesus, vykstančius gamykloje.
  • 90% SUMAŽINSITE KLAIDŲ IR VĖLAVIMŲ RIZIKĄ– pagerinsite viduje vykstančių užduočių tęstinumo ir pasiruošimo procesus.
  • 80% DIDESNIS EFEKTYVUMAS NUSTATANT KLIŪTIS– visi užsakymai, projektai ir darbo procesai bus automatizuoti.
  • 70% SUMAŽINSITE ARCHYVAVIMO IŠLAIDAS – visi gamybos dokumentai (tokie kaip specifikacijos ir standartai, kokybės kontrolės įrašai, protokolai, partijos pakavimo įrašai, klientų informacija, atlikto darbo aprašymai, naudojamų medžiagų sąrašai ir pan.) bus saugomi skaitmeninėje formoje, sistemos viduje. Taip pat sistema užtikrins, kad visada naudositės tik naujausia dokumentų versija.
  • 40% GREITESNIS PLANINIŲ GAMYBOS UŽSAKYMŲ VYKDYMO LAIKAS – sistema automatiškai sukuria naują užduotį arba išsiunčia pranešimą atsakingiems asmenims, jei kažkas vyksta ne pagal numatytą planą. Todėl jūs galėsite savo produktą grečiau pristatyti rinkai tuo pačiu sumažinant išlaidas.
  • EFEKTYVESNIS DUOMENŲ RINKIMAS IR ANALIZĖ – automatizuoti darbo eigos procesai ir užduotys.
  • SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS taps paprastesnis ir greitesnis, nes darbuotojai matys visus įmonėje vykstančius procesus vienoje sistemoje.

FUNKCIONALUMAI:

  • Užsakymų skaidymas į užduotis ir (arba) elementus.
  • Darbo užsakymų, projektų ar su užduotimi susijusių dokumentų valdymas (surinkimas, versijavimas, susipažinimas, saugojimas ir platinimas).
  • Techninių brėžinių tvarkymas.
  • Automatinis dokumento turinio (pagrindinės dalies) kūrimas, remiantis pridėtais metaduomenimis.
  • Rankinio dokumentų tvarkymo automatizavimas, įgyvendinant dokumentų judėjimo automatizavimą.
  • Interaktyvūs ir automatiniai profilaktiniai bei koreguojamieji priminimai/pranešimai.
  • Automatinis su gaminiu susijusių dokumentų surinkimas, siekiant juos pateikti klientui.
  • Automatinis siuntimo dokumentų kūrimas.
  • Dokumentų pristatymo klientui sekimas ir registravimas.
  • Patogus su projektu susijusių laiko sąnaudų sekimas ir registravimas.
  • Duomenų apie darbo paskyras/projekto darbo laiko biudžetą ir darbuotojų išteklius rinkimas ir analizė.

Turite klausimų? Norite užsisakyti?

Rolandas Vaikėnas

UAB "DocLogix" pardavimų vadovas

phone

Telefonas:
+370 616 28812

mail

El. paštas:
sales@doclogix.lt

  • Jūsų vardas
  • Jūsų el. paštas
  • Tema
  • Žinutė
Žinutė sėkmingai išsiųsta
Atsiprašome, jūsų žinutė nebuvo išsiųsta
close
How to enable JavaScript in your browser