Jūsų naršyklė pasenusi!

Tam, kad puslapis būtų atvaizduotas teisingai, rekomenduojame atsinaujinti naršyklę.

Atnaujinti naršyklę
Tęsti naršymą

Arimex

Riešutai ir džiovinti vaisiai

0+

0+

0

Apie įmonę:

UAB „Arimex“- riešutų ir džiovintų vaisių rinkos lyderė Baltijos ir Šiaurės šalių regione. Įmonė veikia nuo 1995 metų, o produkciją importuoja iš 32 pasaulio valstybių. Pagrindinė įmonės veikla – riešutų, džiovintų vaisių ir valgomųjų sėklų importas, apdorojimas, kepinimas, maišymas, pakavimas, didmeninė prekyba ir eksportas.

Iššūkiai:
Iššūkiai:
  • Poreikis vienoje sistemoje ir realiu laiku valdyti visus su sandėliu susijusius procesus;
  • Rutininės sandėlio procesų apskaitos operacijos reikalavo per daug rankinio darbo;
  • Klaidos užsakymų surinkimo metu;
  • Sandėlis veikė nepakankamai efektyviai.
Įdiegtas sprendimas:
Įdiegtas sprendimas:

Microsoft Dynamics AX 2012R3 sandėlių modulis – šis Dynamics AX sistemos modulis skirtas stebėti ir automatizuoti prekių sandėliavimo ir transportavimo procesus, bei integruoti mobilius įrenginius į sandėlio procesus.

Įdiegto sprendimo naudos:
Įdiegto sprendimo naudos:
  • Prekės sandėlyje apskaitomos mobiliais įrenginiais;
  • Minimizuota klaidų tikimybė vykdant sandėlio apskaitą ir išsiunčiant prekes klientams;
  • Pardavimo užsakymą gali komplektuoti iškarto keli žmonės, taip pagreitindami šį procesą;
  • Padėklų su prekėmis ženklinimas vykdomas unikaliais SSCC (Serial Shipping Container Code) kodais;
  • Sandėlio užduočių darbo eigos stebėjimas vyksta realiu laiku;
  • Padidėjęs operacinis efektyvumas;
  • Efektyvesnis atsargų valdymas;
  • Paprastesnis naujų sandėlio darbuotojų įvedimas;
  • Sumažintas popieriaus sunaudojimas.

Atsiliepimai

Arimex
Jau gana senai naudojamės Dynamics AX 2012 R3 sistema įmonės finansų valdymui, tačiau mums labai trūko sandėlio valdymo funkcionalumo, norėjome automatizuoti sandėlio valdymą, o užsakymų valdymui pasitelkti mobilius įrenginius. Įsidiegę šį modulį skaitmenizavome „popierinį“ sandėlio valdymą, visas prekės skenuojame mobiliais įrenginiais, tiksliau ir greičiau vykdome prekių išsiuntimą, turime sandėlio veiklos atsekamumą bei įveikėme padėklų ženklinimo iššūkius. Ateityje planuojame automatizuoti pilną sandėlio ciklų valdymą, praplėsti zonavimą bei prijungti kitus įmonės sandėlius.

Olga Stankevičienė

Verslo kontrolierė

Norite sužinoti daugiau?

Susisiekime.
Gauti pasiūlymą