Jūsų naršyklė pasenusi!

Tam, kad puslapis būtų atvaizduotas teisingai, rekomenduojame atsinaujinti naršyklę.

Atnaujinti naršyklę
Tęsti naršymą

Litcargus

Orlaivių ir keleivių antžeminio aptarnavimo įmonė

0+

0+

0NAV

Apie įmonę

„Litcargus“ – pirmoji privataus kapitalo orlaivių ir keleivių antžeminio aptarnavimo įmonė Lietuvoje, jau daugiau nei 26 metus aptarnaujanti reguliarius skrydžius ir aukščiausiojo lygio prezidentinius vizitus bei pervežanti įvairaus sudėtingumo krovinius oro transportu. 

1993 metais įkurta įmonė jau ilgą laiką dirba su aviakompanijomis Lufthansa, Austrian Airlines, SAS, Brussels Airlines, Norwegian Airlines, AirBaltic, Ryanair, Wizzair (Kaune), GetJet Airlines. Taip pat įmonė „Litcargus“ turi modernų krovinių centras, teikia krovinių aptarnavimo ir muitinės tarpininko atstovo paslaugas Vilniuje ir Kaune.

Iššūkiai:
Iššūkiai:
  • naudojama verslo valdymo sistemos versija nevystoma ir netinkamai palaikoma gamintojo;
  • duomenys nesusisteminti, išskaidyti per kelias programas;
  • sudėtingas apskaitos procesas, nes daug naudotojų ir yra galimybė keisti įrašus be istorijos;
  • nepatikimos trečiųjų šalių integracijos į verslo valdymo sistemą;
  • darbo užmokesčio skaičiavimas atliekamas be importo įrankių ir dėl to atsiranda rankinio darbo.
Sprendimas:
Sprendimas:

Microsoft Dynamics NAV (dabar žinoma kaip "Microsoft Dynamics 365 Business Central") – tai verslo valdymo sistema mažo ir vidutinio dydžio įmonėms, kuri lengvai prisitaiko prie verslo specifikos, bei įgalina viena sistema valdyti ir automatizuoti svarbiausius įmonės procesus.


Alna HR Office yra Microsoft Dynamics NAV sprendimas, skirtas sklandžiam, visų su darbuotojais susijusių procesų, valdymui: darbo laiko apskaitai, darbo užmokesčiui skaičiuoti, personalo valdymui ir skatinimui, įsipareigojimų apskaitai.

Įdiegto sprendimo naudos:
Įdiegto sprendimo naudos:
  • visa verslo informacija ir susiję dokumentai saugomi vieningoje sistemoje;
  • padidėjęs operacinis efektyvumas;
  • mažiau rankinio darbo;
  • minimizuota klaidų tikimybė vykdant apskaitą;
  • supaprastinti ir išplėsti svarbiausi verslo procesai;
  • taupomas darbuotojų laikas prie rutininių operacijų;
  • visi apskaitos procesai atitinka LR įstatyminius reikalavimus ir LR DK.

Atsiliepimai

Microsoft Dynamics NAV ir Alna HR Office gerokai palengvino mūsų kasdienius finansų, apskaitos ir personalo valdymo procesus, pagreitino duomenų analizę ir leidžia taupyti mūsų darbuotojų laiką, dar daugiau dėmesio skiriant mūsų pagrindiniam įmonės tikslui – aptarnauti keleivius ir skrydžius kaip įmanoma greičiau, tačiau tuo pačiu užtikrinant ir aukščiausią paslaugos kokybę.

Algimantas Jucevičius

Finansų direktorius

Norite sužinoti daugiau?

Susisiekime.
Gauti pasiūlymą