Jūsų naršyklė pasenusi!

Tam, kad puslapis būtų atvaizduotas teisingai, rekomenduojame atsinaujinti naršyklę.

Atnaujinti naršyklę
Tęsti naršymą

Alna HR Office

Personalo valdymui ir darbo užmokesčio apskaitai
Alna HR Office yra Microsoft Dynamics NAV (Business Central) sprendimas, skirtas sklandžiam, visų su darbuotojais susijusių procesų valdymui: darbo laiko apskaitai, darbo užmokesčio skaičiavimui, personalo valdymui, įsipareigojimų apskaitai ir darbuotojų skatinimo skaičiavimui.
Gauti pasiūlymą
Alna HR Office
Personalo valdymo sistema
Personalo valdymo sistema
  • Įsakymų, darbo sutarčių rengimas pagal įmonės patvirtintą formą

  • Darbuotojų duomenų bazė, įskaitant buvusias darbovietes

  • Automatiniai perspėjimai apie bandomojo laikotarpio, terminuotų sutarčių, vaiko priežiūros atostogų pabaigą, darbuotojų gimtadienius ir kt. 

  • Atostogų plano sudarymas 

  • Personalo ataskaitų paketas

  • Etatų planavimas

  • Kandidatų į laisvas darbo vietas duomenų bazė

  • Buvusių darbuotojų duomenų bazė ir informacijos analizė (darbo sutarties nutraukimo priežastys ir kt.)

Darbo laiko apskaita
Darbo laiko apskaita
  • Įvairių tipų darbo grafikai

  • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių importas/eksportas  

  • Suminė darbo laiko apskaita

  • Automatinis kasmetinių atostogų kaupimas ir skaidymas pagal darbo metus

  • Automatinis nepanaudotų atostogų likučių skaičiavimas 

  • Neatvykimų apskaita (atostogos, ligos, vaiko priežiūros atostogos ir kt.)

  • Duomenų apie darbuotojo nedarbingumą importas iš SODRA sistemų 

  • Darbo laiko apskaitos ataskaitų paketas

Darbo užmokesčio skaičiavimo sistema
Darbo užmokesčio skaičiavimo sistema
  • Skaičiavimas pagal įvairius darbo užmokesčio ir avanso metodus

  • Viršvalandžių skaičiavimas, kai dirbama pagal suminę darbo laiko apskaitą 

  • Vienkartinių ir periodinių išmokų skaičiavimas

  • Išmokėjimų formavimas SEPA formatu į visus Lietuvos bankus

  • Apmokestinamų, bet neišmokamų sumų (pajamų natūra) skaičiavimas

  • Darbo užmokesčio skaičiavimo ataskaitų paketas

  • Elektroninių ataskaitų, teikiamų valstybės institucijoms, paketas 

  • Automatinis duomenų deklaravimas

  • Įvairių ataskaitų pagal pasirinktas užklausas generavimas

Įsipareigojimų apskaita
Įsipareigojimų apskaita
  • Įmonės įsipareigojimų darbuotojams apskaita

  • Įmonės įsipareigojimų SODRAI apskaita

  • Įsipareigojimų dinamikos apskaita

  • Atostogų rezervo ataskaitos (darbuotojo ir įmonės lygmenyje)

  • Nustatymai gali būti  konfigūruojami  pagal verslo poreikius

Darbuotojų skatinimo išmokų skaičiavimas
Darbuotojų skatinimo išmokų skaičiavimas
  • Koeficientų, sąlygų bei bazių loginis aprašymas

  • Skatinimo išmokų skyrimo sąlygų aprašymas

  • Informacijos,  susijusios su skatinimo išmokomis, importas iš kitų sistemų

  • Priskaičiuotų skatinimo sumų perdavimas į darbo užmokesčio sistemą,  automatinis fiksavimas

Kodėl Alna HR Office?

Sukurtas darbo užmokesčio apskaitai ir personalo valdymui

Sukurtas darbo užmokesčio apskaitai ir personalo valdymui

Optimizuoja kasdienes operacijas ir vidinius personalo procesus

Optimizuoja kasdienes operacijas ir vidinius personalo procesus

Lengvai pritaikomas atskirų įmonių specifiniams poreikiams

Lengvai pritaikomas atskirų įmonių specifiniams poreikiams

Padidina darbo efektyvumą

Padidina darbo efektyvumą

Kaštų ir darbo sąnaudų ekonomija

Kaštų ir darbo sąnaudų ekonomija

Mažiau rankinio darbo, minimizuota klaidų tikimybė

Mažiau rankinio darbo, minimizuota klaidų tikimybė

Alna HR Office
Alna HR Office padės rūpintis jūsų darbuotojais nuo pat pirmosios jų darbo dienos.

Atsiliepimai

Įsidiegus Alna Cloud tapo paprasčiau vykdyti apskaitą įmonėje, be to, sistema padėjo patobulinti svarbiausius mūsų verslo procesus. Su Alna Cloud visi reikiami duomenys ir dokumentai saugomi vienoje sistemoje, todėl galime efektyviau analizuoti savo veiklą.

Agnė Doviakovskytė

„TP Logistics“ vykdančioji direktorė

Alna Cloud gerokai palengvino kasdienius apskaitos ir finansų procesus mūsų įmonėje, o Alna HR Office darbo užmokesčio ir personalo valdymo modulis leido tiksliai ir greitai skaičiuoti darbuotojų darbo užmokestį.

Jolanta Strakšytė

UAB „Persolita“ vyr. finansininkė

Įdiegus Alna HR Office mažiau laiko skiriame rutininėms operacijoms, optimizavome darbo užmokesčio skaičiavimo procesą, bei sumažinome klaidų tikimybę apskaitos procese.

Julija Monarchova

Luminor apskaitos skyriaus vadovė

Norite sužinoti daugiau?

Susisiekime.
Gauti pasiūlymą