Jūsų naršyklė pasenusi!

Tam, kad puslapis būtų atvaizduotas teisingai, rekomenduojame atsinaujinti naršyklę.

Atnaujinti naršyklę
Tęsti naršymą

Alna HR Office

Personalo valdymui, darbo užmokesčio apskaitai ir darbuotojų savitarnai
Alna HR Office yra Microsoft Dynamics NAV (Business Central) sprendimas, skirtas sklandžiam, visų su darbuotojais susijusių procesų valdymui: darbo laiko apskaitai, darbo užmokesčio skaičiavimui, personalo valdymui, darbuotojų savitarnai, įsipareigojimų apskaitai ir darbuotojų skatinimo skaičiavimui.
Gauti pasiūlymą
Alna HR Office
Personalo valdymo sistema
Personalo valdymo sistema
  • Įsakymų, darbo sutarčių rengimas pagal įmonės patvirtintą formą

  • Darbuotojų duomenų bazė, įskaitant buvusias darbovietes

  • Automatiniai perspėjimai apie bandomojo laikotarpio, terminuotų sutarčių, vaiko priežiūros atostogų pabaigą, darbuotojų gimtadienius ir kt. 

  • Personalo ataskaitų paketas

  • Etatų planavimas

  • Masinis pagrindinių darbuotojų duomenų atnaujinimas

  • Buvusių darbuotojų duomenų bazė ir informacijos analizė (darbo sutarties nutraukimo priežastys ir kt.)

Darbo laiko apskaita
Darbo laiko apskaita
  • Įvairių tipų darbo grafikai

  • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių importas/eksportas  

  • Suminė darbo laiko apskaita

  • Automatinis kasmetinių atostogų kaupimas ir skaidymas pagal darbo metus

  • Automatinis nepanaudotų atostogų likučių skaičiavimas 

  • Neatvykimų apskaita (atostogos, ligos, vaiko priežiūros atostogos ir kt.)

  • Duomenų apie darbuotojo nedarbingumą importas iš SODRA sistemų 

  • Darbo laiko apskaitos ataskaitų paketas

Darbo užmokesčio skaičiavimo sistema
Darbo užmokesčio skaičiavimo sistema
  • Įvairūs darbo užmokesčio skaičiavimo metodai

  • Automatinis viršvalandžių kaupimas, kai dirbama pagal suminę darbo laiko apskaitą 

  • Vienkartinių ir periodinių išmokų skaičiavimas

  • Išmokėjimų formavimas SEPA formatu į visus Lietuvos bankus

  • Apmokestinamų, bet neišmokamų sumų (pajamų natūra) skaičiavimas

  • Darbo užmokesčio skaičiavimo ataskaitų paketas

  • Elektroninių ataskaitų, teikiamų valstybės institucijoms, paketas 

  • Įvairių ataskaitų pagal pasirinktas užklausas generavimas

Įsipareigojimų apskaita
Įsipareigojimų apskaita
  • Įmonės įsipareigojimų darbuotojams apskaita

  • Įmonės įsipareigojimų SODRAI apskaita

  • Atostogų rezervo apskaita

Darbuotojų skatinimo išmokų skaičiavimas
Darbuotojų skatinimo išmokų skaičiavimas
  • Koeficientų, sąlygų bei bazių loginis aprašymas

  • Skatinimo išmokų skyrimo sąlygų aprašymas

  • Informacijos,  susijusios su skatinimo išmokomis, importas iš kitų sistemų

  • Priskaičiuotų skatinimo sumų perdavimas į darbo užmokesčio sistemą,  automatinis fiksavimas

Savitarnos portalas
Savitarnos portalas
  • Atostogų bei komandiruočių prašymų pildymas, tvirtinimas ir tvirtinimo proceso sekimas
  • Darbuotojo asmeninės informacijos, susijusios su pozicija įmonėje bei darbo užmokesčiu atvaizdavimas
  • Pavaldinių kontaktinės informacijos, bei atostogų likučių atvaizdavimas vadovams
  • Nepanaudotų atostogų likučio atvaizdavimas duotoju momentu ir metų pabaigai
  • Atostogų ir komandiruočių prašymų istorija
  • Atostogų prašymai savitarnos portale automatiškai fiksuojami kaip neatvykimai į darbą darbo užmokesčio skaičiavimo modulyje
  • Kiekvieno mėnesio atsiskaitymo lapeliai apsaugoti papildomu slaptažodžiu

Kodėl Alna HR Office?

Sukurtas darbo užmokesčio apskaitai ir personalo valdymui

Sukurtas darbo užmokesčio apskaitai ir personalo valdymui

Optimizuoja kasdienes operacijas ir vidinius personalo procesus

Optimizuoja kasdienes operacijas ir vidinius personalo procesus

Lengvai pritaikomas atskirų įmonių specifiniams poreikiams

Lengvai pritaikomas atskirų įmonių specifiniams poreikiams

Padidina darbo efektyvumą

Padidina darbo efektyvumą

Kaštų ir darbo sąnaudų ekonomija

Kaštų ir darbo sąnaudų ekonomija

Mažiau rankinio darbo, minimizuota klaidų tikimybė

Mažiau rankinio darbo, minimizuota klaidų tikimybė

Alna HR Office
Alna HR Office padės rūpintis jūsų darbuotojais nuo pat pirmosios jų darbo dienos.

Dažniausiai užduodami klausimai

Turime labai komplikuotą darbo užmokesčio skaičiavimą ar mums tiks Alna HR Office?

Alna HR Office turi labai plačias darbo užmokesčio skaičiavimo ir darbo grafiko formavimo galimybes, kurios gali prisitaikyti ir prie sudėtingiausių apskaitos procesų: nuo darbo užmokesčio apskaitos logistikos kompanijose iki trečiųjų šalių darbo jėgos apskaitos verslo procesų paslaugas (BPO) teikiančiose bendrovėse.

Ar su Alna HR Office yra galimybė vesti suminę darbo apskaitą?

Taip, sistemoje yra galimybė vesti suminę darbo laiko apskaitą ir automatiškai kaupti bei apskaitinio laikotarpio pabaigoje apmokėti suminius viršvalandžius. Sistemoje realizuoti keli suminio darbo užmokesčio apskaičiavimo algoritmai:


  • sutartinis mėnesinis atlyginimas dalinamas iš vyriausybės patvirtinto 5 darbo dienų grafiko valandų, padaugintų iš etato dydžio ir dauginamas iš faktiškai dirbtų valandų (suminio laikotarpio pabaigoje susidarę viršvalandžiai apmokami 0,5 karto)
  • sutartinis mėnesinis atlyginimas dalinamas iš vyriausybės patvirtinto 5 darbo dienų grafiko valandų, padaugintų iš etato dydžio ir dauginamas iš faktiškai dirbtų valandų pagal vyriausybės patvirintą 5 darbo dienų grafiką padaugintų iš etato dydžio (suminio laikotarpio pabaigoje susidarę viršvalandžiai apmokami 1,5 karto)
  • sutartinis valandinis atlyginimas dauginamas iš darbuotojo faktiškai dirbtų valandų (suminio laikotarpio pabaigoje susidarę viršvalandžiai apmokami 0,5 karto)
Ar Alna HR Office sprendimas yra pastoviai atnaujinamas?

Taip, Alna HR Office turi aktyvų funkcionalumo vystymo planą (Roadmap) ir visada atitinka aktualius teisių aktų pakeitimus.

Ar su Alna HR Office galėsime generuoti ataskaitas?

Taip, galėsite pasinaudoti plačiu Alna HR Office ataskaitų paketu: nuo personalo ir darbo laiko apskaitos iki darbo užmokesčio ataskaitų, bei ataskaitų teikiamų VSDF, VMI ir VDI. Beto galėsite sugeneruoti ir individualias ataskaitas pagal pasirinktus kriterijus.

Turime savo darbuotojų skatinimo sistemą, ar su Alna HR Office galėsime skaičiuoti papildomus priedus naudojant skirtingas skatinimo metodikas?

Žinoma, Alna HR Office turi darbuotojų skatinimo modulį, kuriame galima aprašyti skirtingus skatinimo priedų skaičiavimo algoritmus.

Ar dabuotojų savitarnos portale sukurtas atostogų prašymas patenka tiesiai į apskaitą?

Taip, po to, kai vadovas patvirtina atostogų arba komandiruotės prašymą, jis nusiunčiamas tiesiai į Alna HR Office darbo laiko apskaitos modulį.

Ar darbuotojų savitarnos portalas suderinamas su mobiliaisiais įrenginiais?

Taip, darbuotojo savitarnos portalu galite naudotis tiek savo kompiuteryje, tiek ir planšetėje arba telefone.

Atsiliepimai

CUJO AI
Įmonei augant, ieškojome pasaulinius saugos standartus atitinkančio sprendimo, kuris padėtų efektyviau organizuoti darbo užmokesčio skaičiavimą, bei padėtų valdyti susijusius personalo klausimus. Su Alna HR Office vienoje sistemoje valdome visus personalo apskaitos procesus, darbo užmokesčio skaičiavimą, galime suformuoti reikalingas ataskaitas, o visa susijusi informacija – visada po ranka. Labai džiaugėmės draugiška komunikacija ir puikiu bendradarbiavimu su „Alna Business“ komanda!

CUJO finansų skyriaus komanda

European Merchant Bank
Siekiame tapti skaitmeninės transformacijos lyderiais, todėl pasirinkome partnerius, kurie galėtų labiausiai prisidėti prie mūsų keliamų tikslų. Alna Business įdiegta HR Office sistema leido pasirūpinti visais, su darbo užmokesčiu ir personalu susijusiais klausimais, o Dynamics 365 Business Central padėjo standartizuoti finansų ir apskaitos valdymą mūsų įmonėje.

Jelena Salietienė

Finansų direktorė

Hollister Lietuva
Startuodami su nauja gamykla Kaune, siekėme kuo greičiau sustyguoti visus su personalo ir darbo užmokesčiu susijusius procesus. Alna Business sukurtas sprendimas HR Office gerokai palengvino personalo ir buhalterijos skyrių darbą ir tapo neatsiejamu pagalbininku mūsų kasdienėje veikloje.

Lina Šlegerienė

„Hollister Lietuva“ Finansų kontrolierė

KRKA Lietuva
Nauja Microsoft Dynamics NAV versija mūsų imonėje gerokai palengvino apskaitos procesą, leido sumažinti klaidų tikimybę, o Alna HR Office išplėtė sistemos funkcionalumą naudingomis personalo valdymo ir darbo užmokesčio skaičiavimo funkcijomis.

Danutė Poškienė

UAB "KRKA Lietuva" finansų ir apskaitos skyriaus vadovė

Litcargus
Microsoft Dynamics NAV ir Alna HR Office gerokai palengvino mūsų kasdienius finansų, apskaitos ir personalo valdymo procesus, pagreitino duomenų analizę ir leidžia taupyti mūsų darbuotojų laiką, dar daugiau dėmesio skiriant mūsų pagrindiniam įmonės tikslui – aptarnauti keleivius ir skrydžius kaip įmanoma greičiau, tačiau tuo pačiu užtikrinant ir aukščiausią paslaugos kokybę.

Algimantas Jucevičius

„Litcargus“ finansų direktorius

Luminor
Įdiegus Alna HR Office mažiau laiko skiriame rutininėms operacijoms, optimizavome darbo užmokesčio skaičiavimo procesą, bei sumažinome klaidų tikimybę apskaitos procese.

Julija Monarchova

„Luminor“ apskaitos skyriaus vadovė

Norite sužinoti daugiau?

Susisiekime.
Gauti pasiūlymą