Alna Care

Verslo valdymo sistemų priežiūros standartas
Alna Care - tai verslo valdymo sistemų priežiūros standartas, užtikrinantis efektyvų jūsų verslo valdymo sistemų darbą, duomenų saugumą ir garantuojantis aukščiausio lygio aptarnavimą. 
Jau daugiau, nei 20 metų mes rūpinamės Microsoft Dynamics ir SAP verslo valdymo sistemų priežiūra, užtikrindami kasdienį verslo procesų stabilumą daugybėje įmonių bei valstybinių institucijų Lietuvoje ir užsienyje.
Alna Care

Alna Care tai:

Specialiai priskirti konsultantai, išmanantys jūsų įmonės veiklos specifiką

Specialiai priskirti konsultantai, išmanantys jūsų įmonės veiklos specifiką

Individualus aptarnavimas el. paštu 24/7/365

Individualus aptarnavimas el. paštu 24/7/365

Gyvas klientų aptarnavimas internetu arba telefonu

Gyvas klientų aptarnavimas internetu arba telefonu

Centralizuotas incidentų valdymas „one stop shop” principu

Centralizuotas incidentų valdymas „one stop shop” principu

Klientų savitarna pasaulinį pripažinimą pelniusioje „Easy Redmine” sistemoje

Klientų savitarna pasaulinį pripažinimą pelniusioje „Easy Redmine” sistemoje

Tiksliai apibrėžti reagavimo terminai

Tiksliai apibrėžti reagavimo terminai

Specialūs įsipareigojimai kritinių situacijų valdymui

Specialūs įsipareigojimai kritinių situacijų valdymui

Kasmėnesinės atliktų darbų ataskaitos

Kasmėnesinės atliktų darbų ataskaitos

Nuolatinis konsultantų auditavimas, užtikrinant nepriekaištingą aptarnavimo kokybę

Nuolatinis konsultantų auditavimas, užtikrinant nepriekaištingą aptarnavimo kokybę

Alna Care rūpinasi:

0+

0+

0+

Papildomos paslaugos

  • Sistemos mokymai (pradedantiesiems/vidutinio lygio/pažengusiems)

  • Funkcinės dokumentacijos ir instrukcijų kūrimas

  • Sistemos auditas, padedantis nustatyti problemas, ir atitinkamų sprendimų pasiūlymas

  • Strateginis konsultavimas, renkantis verslo valdymo sistemą

  • Sistemų atnaujinimas ir perdiegimas

  • Plėtinių diegimas





Norite sužinoti daugiau?

Susisiekime.
Gauti pasiūlymą