Alna Lease Management
Turto nuomos procesų valdymui ir veiklos analizei
Alna Lease Management tai Microsoft Dynamics NAV (Business Central) sprendimas, skirtas įmonėms, užsiimančioms turto nuoma - nuo komercinių patalpų, automobilių, specializuotos technikos iki biuro įrangos ar kavos aparatų. Alna Lease Management padeda efektyviau valdyti nuomojamą turtą ir susijusias paslaugas.

Informacija apie nuomininkus, sutarčių valdymas
Pilnas sutarties valdymo ciklas: nuo pasiūlymo pateikimo iki sutarties užbaigimo
Nuomininkų ir jų sutarčių informacijos duomenų bazė
Nuomininkams teikiamų paslaugų registras
Įvairių skaitiklių apskaita, rodmenų ir duomenų skaidymas nuomos objektams
Viename sutarties profilyje - visi nuomos objektai, teikiamos paslaugos ir susiję dokumentai
Finansų modulis
Masinis arba individualizuotas sąskaitų-faktūrų išrašymas pagal įvairius tipus
Integracija su bankinėmis sistemomis
Pajamų ir išlaidų planavimas, plano įgyvendinimo priežiūra
Depozitų apskaita
Įsipareigojimų kontrolė
Sutarčių ir įsipareigojimų vykdymo kontrolė
Automatinis priminimų ir delspinigių pažymų generavimas
Veiklos analizė
Nuomojamų objektų užimtumo analizė
Pelningumo analizė
Veiklos rezultatų analizė
Kodėl Alna Lease Management?
Sukurtas specialiai turto nuomos verslui
Vienoje sistemoje visi reikiami duomenys verslo vykdymui ir rezultatų analizei
Efektyviau valdomas patalpų užimtumas ar kito nuomojamo turto panaudojimas
Optimizuotas dokumentų parengimo ir išsiuntimo procesas
Greitas sprendimų priėmimas
Efektyvesnis nuomos mokesčių surinkimas ir skolų valdymas
Automatizuota komunalinių ir papildomų paslaugų apskaita
Minimizuota klaidų tikimybė