Jūsų naršyklė pasenusi!

Tam, kad puslapis būtų atvaizduotas teisingai, rekomenduojame atsinaujinti naršyklę.

Atnaujinti naršyklę
Tęsti naršymą

Alna Lease Management

Turto nuomos procesų valdymui ir veiklos analizei
Alna Lease Management tai Microsoft Dynamics 365 Business Central sprendimas,  skirtas įmonėms, užsiimančioms turto nuoma - nuo  komercinių patalpų,  automobilių, specializuotos technikos iki biuro įrangos ar kavos aparatų. Alna Lease Management padeda efektyviau valdyti nuomojamą turtą ir susijusias paslaugas.
Gauti pasiūlymą
Alna Lease Management
Informacija apie nuomininkus, sutarčių valdymas
Informacija apie nuomininkus, sutarčių valdymas
  • Pilnas sutarties valdymo ciklas: nuo pasiūlymo pateikimo iki sutarties užbaigimo

  • Nuomininkų ir jų sutarčių informacijos duomenų bazė

  • Nuomininkams teikiamų paslaugų registras

  • Įvairių skaitiklių apskaita, rodmenų ir duomenų skaidymas nuomos objektams

  • Viename sutarties profilyje -  visi nuomos objektai, teikiamos paslaugos ir susiję dokumentai

Finansų modulis
Finansų modulis
  • Masinis arba individualizuotas sąskaitų-faktūrų išrašymas pagal įvairius tipus

  • Integracija su bankinėmis sistemomis

  • Pajamų ir išlaidų planavimas, plano įgyvendinimo priežiūra 

  • Depozitų apskaita

Įsipareigojimų kontrolė
Įsipareigojimų kontrolė
  • Sutarčių ir įsipareigojimų vykdymo kontrolė

  • Automatinis priminimų ir delspinigių pažymų generavimas

Veiklos analizė
Veiklos analizė
  • Nuomojamų objektų užimtumo analizė

  • Pelningumo analizė

  • Veiklos rezultatų analizė

Kodėl Alna Lease Management?

Sukurtas specialiai turto nuomos verslui

Sukurtas specialiai turto nuomos verslui

Vienoje sistemoje visi reikiami duomenys verslo vykdymui ir rezultatų analizei

Vienoje sistemoje visi reikiami duomenys verslo vykdymui ir rezultatų analizei

Efektyviau valdomas patalpų užimtumas ar kito nuomojamo turto panaudojimas

Efektyviau valdomas patalpų užimtumas ar kito nuomojamo turto panaudojimas

Optimizuotas dokumentų parengimo ir išsiuntimo procesas

Optimizuotas dokumentų parengimo ir išsiuntimo procesas

Greitas sprendimų priėmimas

Greitas sprendimų priėmimas

Efektyvesnis nuomos mokesčių surinkimas ir skolų valdymas

Efektyvesnis nuomos mokesčių surinkimas ir skolų valdymas

Automatizuota komunalinių ir papildomų paslaugų apskaita

Automatizuota komunalinių ir papildomų paslaugų apskaita

Minimizuota klaidų tikimybė

Minimizuota klaidų tikimybė

Alna Lease Management
Alna Lease Management sprendimą verta įsigyti įmonėms, kurios užsiima ilgalaike arba trumpalaike nuoma ir turi daugiau kaip 20 nuomojamų objektų.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokioms šalims yra pritaikytas Alna Lease Management?

Alna Lease Management sprendimas yra pritaikytas visoms šalims, kuriose yra prieinama Microsoft Dynamics 365 Business Central sistema.

Kokį turtą galėsiu nuomoti su Alna Lease Management?

Alna Lease Management yra pritaikytas įvairiems turto objektams: nuo komercinių patalpų,  automobilių, specializuotos technikos iki biuro įrangos ar kavos aparatų.  

Ar galėsiu prie nuomininko sutarties pridėti papildomų paslaugų?

Taip, prie standartinės nuominiko sutarties galėsite bet kada pridėti ir papildomų paslaugų.

Ar galėsiu sukurti sąskaitas iš karto visiems nuomininkams?

Taip, Alna Lease Management sprendime galėsite vienu paspaudimu sukurti sąskaitas iš karto visiems nuomininkams. Masiniam šių sąskaitų išsiuntimui rekomenduojame kitą mūsų produktą - Alna MailFlow.

Ar sistemoje galėsiu matyti visas nuomininkams skirtas sąskaitas?

Taip, su Alna Lease Management galėsite vienoje vietoje matyti visas planuojamas ir jau išrašytas sąskaitas nuomininkams.

Ar galėsiu analizuoti savo pajamas ir išlaidas?

Taip, Alna Lease Management kaštų centre galėsite ne tik matyti savo patirtas sąnaudas ir pajamas pagal nuomos objektus, bet ir analizuoti jų užimtumą, bei pelninigumą.

Kur galėčiau rasti naudojimosi instrukciją?

Alna Lease Management naudojimosi instrukciją rasite ČIA.

Norite sužinoti daugiau?

Susisiekime.
Gauti pasiūlymą