Alna Lease Management
Turto nuomos procesų valdymui ir veiklos analizei
Alna Lease Management tai Microsoft Dynamics 365 Business Central sprendimas, skirtas įmonėms, užsiimančioms turto nuoma - nuo komercinių patalpų, automobilių, specializuotos technikos iki biuro įrangos ar kavos aparatų. Alna Lease Management padeda efektyviau valdyti nuomojamą turtą ir susijusias paslaugas.

Informacija apie nuomininkus, sutarčių valdymas
Pilnas sutarties valdymo ciklas: nuo pasiūlymo pateikimo iki sutarties užbaigimo
Nuomininkų ir jų sutarčių informacijos duomenų bazė
Nuomininkams teikiamų paslaugų registras
Įvairių skaitiklių apskaita, rodmenų ir duomenų skaidymas nuomos objektams
Viename sutarties profilyje - visi nuomos objektai, teikiamos paslaugos ir susiję dokumentai
Finansų modulis
Masinis arba individualizuotas sąskaitų-faktūrų išrašymas pagal įvairius tipus
Integracija su bankinėmis sistemomis
Pajamų ir išlaidų planavimas, plano įgyvendinimo priežiūra
Depozitų apskaita
Įsipareigojimų kontrolė
Sutarčių ir įsipareigojimų vykdymo kontrolė
Automatinis priminimų ir delspinigių pažymų generavimas
Veiklos analizė
Nuomojamų objektų užimtumo analizė
Pelningumo analizė
Veiklos rezultatų analizė
Kodėl Alna Lease Management?
Sukurtas specialiai turto nuomos verslui
Vienoje sistemoje visi reikiami duomenys verslo vykdymui ir rezultatų analizei
Efektyviau valdomas patalpų užimtumas ar kito nuomojamo turto panaudojimas
Optimizuotas dokumentų parengimo ir išsiuntimo procesas
Greitas sprendimų priėmimas
Efektyvesnis nuomos mokesčių surinkimas ir skolų valdymas
Automatizuota komunalinių ir papildomų paslaugų apskaita
Minimizuota klaidų tikimybė
Alna Lease Management sprendimą verta įsigyti įmonėms, kurios užsiima ilgalaike arba trumpalaike nuoma ir turi daugiau kaip 20 nuomojamų objektų.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kokioms šalims yra pritaikytas Alna Lease Management?
Alna Lease Management sprendimas yra pritaikytas visoms šalims, kuriose yra prieinama Microsoft Dynamics 365 Business Central sistema.
Kokį turtą galėsiu nuomoti su Alna Lease Management?
Alna Lease Management yra pritaikytas įvairiems turto objektams: nuo komercinių patalpų, automobilių, specializuotos technikos iki biuro įrangos ar kavos aparatų.
Ar galėsiu prie nuomininko sutarties pridėti papildomų paslaugų?
Taip, prie standartinės nuominiko sutarties galėsite bet kada pridėti ir papildomų paslaugų.
Ar galėsiu sukurti sąskaitas iš karto visiems nuomininkams?
Taip, Alna Lease Management sprendime galėsite vienu paspaudimu sukurti sąskaitas iš karto visiems nuomininkams. Masiniam šių sąskaitų išsiuntimui rekomenduojame kitą mūsų produktą - Alna MailFlow.
Ar sistemoje galėsiu matyti visas nuomininkams skirtas sąskaitas?
Taip, su Alna Lease Management galėsite vienoje vietoje matyti visas planuojamas ir jau išrašytas sąskaitas nuomininkams.
Ar galėsiu analizuoti savo pajamas ir išlaidas?
Taip, Alna Lease Management kaštų centre galėsite ne tik matyti savo patirtas sąnaudas ir pajamas pagal nuomos objektus, bet ir analizuoti jų užimtumą, bei pelninigumą.
Kur galėčiau rasti naudojimosi instrukciją?
Alna Lease Management naudojimosi instrukciją rasite ČIA.